Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Творча лабораторія вчителя
ПАРАДИГМИ ПРЕВЕНТИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Збірка матеріалів на допомогу педагогам – організаторам, класним керівникам, психологам для тісної співпраці з учнями, батьками та учителями/ Автор і упорядник Кіщук Ольга Миколаївна – заступник директора з виховної роботи Кугаєвецької ЗОШ І – ІІІ ступенів, Видиш Світлана Миколаївна – педагог – організатор Кугаєвецької ЗОШ І – ІІІ ступенів.
Мета цієї збірки – допомогти класним керівникам, педагогам – організаторам у проведенні виховних заходів з профілактики правопорушень. Матеріали стануть у пригоді інструктору з фізкультури і спорту, загоновому вожатому, а з окремих питань методисту, старшому вихователю, директору літнього оздоровчого табору.
Збірник рекомендовано на допомогу класним керівникам та педагогам – організаторам загальноосвітніх закладів.
Рецензент: Антецька Тетяна Степанівна – методист Чемеровецького районного методичного кабінету.
Зміст 1. Вступ 4 2. Парадигми превентивної педагогіки 5 – 43 3. Через трудові будні до таємниць краси дитячої душі 44 – 48 4. Роль медіа – культури у формування молодіжних субкультур України 49 – 55 5. Вітчизняний дискурс здоров’я 56 – 65 6. Корекція агресивної поведінки 66 – 79 7. Зміст соціально – педагогічної роботи з неблагополучними сім’ями 89 – 82 8. Вплив засобів масової інформації на формування агресивної поведінки дитини 83 – 88 9. Здорово живеш. Програма тематичної зміни в оздоровчому таборі 89 – 125 10. Література 126
Вступ Нині в умовах модернізації освітньої системи країни особлива увага приділяється соціально-психологічним аспектам супроводу навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. Важливими є питання, пов'язані з необхідністю «виростити» не тільки освічене нове покоління, але й гармонійно, всебічно розвинене, особистісно й соціально компетентне. Для цього необхідні зусилля не тільки педагогів-предметників, але й фахівців соціально-психологічної служби. Зрозуміло, що для надання клієнтам (учням, батькам, педагогам) якісних послуг з боку психологів і педагогів - організаторів шкіл цим фахівцям необхідні: знання, уміння, навички (одержані під час навчання в стінах вищої школи); особистісна компетентність; досвід практичної діяльності; високий професійний рівень; постійний супровід фахівців. /paradigmi_preventivnoji_pedagogiki.doc
|
Категорія: Мої статті | Додав: Fenix (21.02.2012) |
Переглядів: 818
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|