ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
Виховні досягнення.
Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:
усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного,
соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ
самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму).
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ'Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
Виховні досягнення
Сформованість основ громадянських та загальнолюдських цінностей:
уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів;
здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
сформованість моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
- повага до людини праці;
- вміння і навички самообслуговуючої праці;
- почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
- початкові уявлення про світ професій.
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про довкілля:
усвідомлення краси природи як унікального явища в житті людини; пізнавального інтересу до природи;
-необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;
дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу; ставлення до рослин та тварин на засадах білетики; "Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи".
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА
Виховні досягнення
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне у житті та мистецтві:
- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
- вміння відчувати та розуміти художні образи;
- навичок виконувати творчі завдання;
- перелік рекомендованих екскурсій до природних та культурних об'єктів, включених до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ
Виховні досягнення
Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови;
відчуття себе громадянином України, шанування державних символів, Конституції України;
любові до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів;
розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві та безконфліктність їх спілкування, толерантного ставлення до представників інших національностей, шанобливого ставлення до їх культури, релігій, традицій.