Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 17:30

Кугаєвецький ліцей

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Математика [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Творча лабораторія вчителя

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

Математика | Переглядів: 895 | Додав: Fenix | Дата: 29.02.2012 | Коментарі (0)

                                   
ВСТУП
Образотворче мистецтво — одна з форм суспільної свідомості, яка не тільки відображає навколишній світ на зображальній площині та в просторі, але й перетворює його. Воно формує уявлення людини про прекрасне, розвиває її почуття, збагачує її внутрішній світ, допомагає зорієнтуватись у довколишньому житті. Як же навчити дітей розуміти цей вид мистецтва? Перш за все необхідно створити на уроці атмосферу радості й добра.
І в цьому вам допоможуть запропоновані виховні заходи та уроки з образотворчого мистецтва. Головна мета цих заходів — духовний та творчий розвиток особистості, виховання грамотної людини, яка любить мистецтво.
Матеріали заходів знайомлять учнів з багатими традиціями та звичаями українського народу, відкривають сторінки життя й творчості славетних митців — Тараса Шевченка, Данила Нарбута, Катерини Білокур. Вони збагачені народною поезією, піснями.
Пропонуються як традиційні форми заходів, зокрема усний журнал, вечорниці, так і активні: мистецький турнір, подорож.
Учитель може використовувати окремі елементи розробок сценаріїв на уроках образотворчого мистецтва.
Дуже важливо, щоб кожному учню знайшлось місце для про¬яву своїх талантів, здібностей, уподобань. Якщо деякі діти постійно виступатимуть в ролі головних учасників, а інші — лише в ролі глядачів, то це проведе між ними незриму межу відчудженості. Діти люблять бути у центрі уваги. Нехай під час проведення виховного заходу всі діти відчують свою значність та потрібність. З цією умовою пов'язано ще один важливий організаційний момент — забезпечення кожному учаснику емоційного комфорту. Дітям має бути добре, затишно, цікаво та весело.
Свято — це завжди творчість, імпровізація. Не треба позбавляти дітей задоволення самим підготувати його. Це не лише роз¬вине школярів, але й зробить їх життя більш наповненим. І ще досить важлива умова — поважне, терпляче ставлення вчителів до дітей, їх пропозицій, уподобань, бажань та небажань, дійсних та потенціальних можливостей. Треба кожному дати свободу вибору ролі, заняття, думки, способу дії.

/shevchenko.doc

Мої статті | Переглядів: 860 | Додав: Fenix | Дата: 21.02.2012 | Коментарі (0)

Одним із завдань, що стоїть  перед сучасним  педагогом,є сприяння розвитку особистості з високим рівнем творчої культури ,здатної аналізувати ,осмислювати надбання духовної спадщини рідного народу та використовувати кращі зерна для реалізації власного творчого потенціалу.
 Плідним підґрунтям для реалізації поставленого завдання є уроки читання ,зокрема позакласного . У зв’язку із розробкою нових Програм виникло протиріччя : у підручниках з читання для 2 класу немає творів 12 авторів ,які рекомендує Програма. Перед учителями постала проблема : відповідно до вікових особливостей дітей дібрати твори зазначених авторів ,у цікавій і доступній формі ознайомити учнів з їхнім життєвим і творчим шляхом.
 Пропоновані уроки позакласного читання розроблено з використанням технології розвитку критичного мислення,інтерактивних технологій ,педагогічної технології « Створення ситуації успіху», «Аналіз образу –персонажу твору» диференційованого підходу до навчання молодших школярів.
/uroki_pozaklasnogo_chitannja..doc
Мої статті | Переглядів: 2069 | Додав: Fenix | Дата: 21.02.2012 | Коментарі (0)

З досвіду роботи педагога організатора
/paradigmi_preventivnoji_pedagogiki.doc
Мої статті | Переглядів: 778 | Додав: Fenix | Дата: 21.02.2012 | Коментарі (0)

Розробки занять формування  навичок здорового способу  життя учнів
Мої статті | Переглядів: 729 | Додав: Fenix | Дата: 20.02.2012 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz