Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 21:03

Кугаєвецький ліцей

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [6]
Математика [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Творча лабораторія вчителя


ПАРАДИГМИ ПРЕВЕНТИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Збірка матеріалів на допомогу педагогам – організаторам, класним керівникам, психологам для тісної співпраці з учнями, батьками та учителями/ Автор і упорядник Кіщук Ольга Миколаївна – заступник директора з виховної роботи Кугаєвецької ЗОШ І – ІІІ ступенів, Видиш Світлана Миколаївна – педагог – організатор Кугаєвецької ЗОШ І – ІІІ ступенів.

Мета цієї збірки – допомогти класним керівникам, педагогам – організаторам у проведенні виховних заходів з профілактики правопорушень. Матеріали стануть у пригоді інструктору з фізкультури і спорту, загоновому вожатому, а з окремих питань методисту, старшому вихователю, директору літнього оздоровчого табору.


Збірник рекомендовано на допомогу класним керівникам та педагогам – організаторам загальноосвітніх закладів.

Рецензент: Антецька Тетяна Степанівна – методист Чемеровецького районного методичного кабінету.

Зміст
1.    Вступ                                                                                              4
2.     Парадигми превентивної педагогіки                              5 – 43
3.     Через трудові будні до таємниць краси дитячої душі  44 – 48
4.     Роль медіа – культури у формування молодіжних субкультур України     49 – 55
5.     Вітчизняний дискурс здоров’я                                          56 – 65
6.     Корекція агресивної поведінки                                         66 – 79
7.     Зміст соціально – педагогічної роботи з неблагополучними сім’ями          89 – 82
8.     Вплив засобів масової інформації на формування агресивної поведінки дитини    83 – 88
9.     Здорово живеш. Програма тематичної зміни в оздоровчому  таборі  89 – 125
10.     Література                       126

Вступ
Нині в умовах модернізації освітньої системи країни особлива увага приділяється соціально-психологічним аспектам супроводу навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. Важливими є питання, пов'язані з необхідністю «виростити» не тільки освічене нове покоління, але й гармонійно, всебічно розвинене, особистісно й соціально компетентне. Для цього необхідні зусилля не тільки педагогів-предметників, але й фахівців соціально-психологічної служби.
Зрозуміло, що для надання клієнтам (учням, батькам, педагогам) якісних послуг з боку психологів і педагогів - організаторів шкіл цим фахівцям необхідні: знання, уміння, навички (одержані під час навчання в стінах вищої школи); особистісна компетентність; досвід практичної діяльності; високий професійний рівень; постійний супровід фахівців.
/paradigmi_preventivnoji_pedagogiki.doc

Категорія: Мої статті | Додав: Fenix (21.02.2012)
Переглядів: 780 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz